Αρχική My world Γυναίκα Συνταγές Υγιεινή ζωή Συμβουλές Εμπνεύσεις Επικοινωνία

Τρίτη 30 Ιουλίου 2013

Μελιτζανοσαλάτα με μαγιονέζα

   Αυτές της μέρες βρίσκουμε μελιτζάνα σε αφθονία. Στην κουζίνα μου την μαγειρεύω αρκετά είτε σαν φαγητό είτε σαλάτα.
   Θυμάμαι όταν ήμουνα μικρή η αδελφή μου έκανε μία μελιτζανοσαλάτα με μαγιονέζα που μου άρεσε πολύ και έκτοτε δεν είχα ξανά φάει τέτοια σαλάτα. Αυτές της μέρες την θυμήθηκα με νοσταλγία στα περασμένα χρόνια , και έτσι όπως είχα μελιτζάνες μπήκα στο κόπο να τα κάνω.
   Το αποτέλεσμα μου άρεσε πάρα πολύ και είπα να την προσθέσω στης συνταγές μου. Μπορούμε να την φάμε ως έχει , σαν ορεκτικό η συνοδευτικό αλλά επίσης να κάνουμε σάντουιτς.



Υλικά : 3-4 μελιτζάνες
             2-3 σκελίδες σκόρδου
             μαγιονέζα
             λίγο χυμό από λεμόνι
             αλάτι.
Εκτέλεση : Όλη η δυσκολία είναι στο να ψήσουμε της μελιτζάνες μας και μόνο. Της μελιτζάνες μπορούμε να της ψήσουμε πάνω σε μία εστία με φωτιά , στην σχάρα η ακόμα και στο γκριλ του φούρνου. Προσέχουμε να την ψήσουμε πολύ καλά από όλες της πλευρές μέχρι να καεί η φλούδα της μελιτζάνας. Της βγάζουμε , αφήνουμε να κρυώσουν λίγο και έπειτα ξεφλουδίζουμε. Βάζουμε της μελιτζάνες πάνω σε ξύλο κοπής για να στραγγίξουν.
Βάζουμε μέσα σε ένα γουδοχέρι πρώτα το σκόρδο για να πολτοποιήσουμε και έπειτα και της μελιτζάνες. Μεταφέρουμε το μείγμα με της μελιτζάνες σε ένα μπολ και έπειτα προσθέτουμε μαγιονέζα , αλάτι και χυμό από λεμόνι , δοκιμάζοντας για να δούμε πως μας αρέσει και σερβίρουμε.
Εγώ τις σέρβιρα πάνω σε μία πίτα ολικής αλέσεως σπιτικιά που έχω κάνει μαζί με μία ντομάτα κομμένη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου