Αρχική My world Γυναίκα Συνταγές Υγιεινή ζωή Συμβουλές Εμπνεύσεις Επικοινωνία

Παρασκευή 26 Ιουλίου 2013

Σαλάτα με ρόκα και μαρούλι


   Το καλοκαίρι θα μπορούσα άνετα να τρώω μόνο σαλάτες και θαλασσινά. Σήμερα σας προτείνω μία απλή σαλάτα που το κυρίως συστατικό της είναι ρόκα με μαρούλι και φέτα μία ελληνική πινελιά.
   Εδώ πρέπει να πω πώς η ρόκα την έχω μαζέψει από την δικιά μου γλαστρούλα , βασικά τα πρώτα της φύλλα , και νιώθω πολύ περήφανη για αυτό. Είναι εκπληκτικό πως από λίγα σποράκια που φύτεψα πριν από δύο μήνες , μεγάλωσε τόσο όσο να μπορέσω να τα μαζέψω και να κάνω την σαλάτα μου.

   Η ρόκα μου αρέσει πάρα πολύ να την χρησιμοποιώ στης σαλάτες αλλά όταν το αγοράζεις από έξω στης πιο πολλές φορές είναι λίγο μαραμένα και κάπως έτσι μπήκα στο πειρασμό να φύτεψα μέσα σε μία γλάστρα. Πέρα από αυτό απέκτησα μία γλάστρα με ρίγανη , δυόσμος ( αρκεί λίγο να το ακουμπήσεις και μυρίζει όλο το τόπο ) , μαϊντανό , βασιλικό ( έχει περάσει αρκετά , έχει πέσει κάτω από το περβάζι λόγο της γάτας , κάποια ζουζουνάκια μετά της έτρωγαν τα φύλλα αλλά τώρα είναι στα καλύτερά του και πάλι ) , λεβάντα και άνηθος είχα αλλά στην γατούλα μου της άρεσε περισσότερα και έτσι μου το έφαγε όλο. Πλέον κάνω συλλογή από όλων των ειδών μυρωδικών.
Τα μυρωδικά μου

   Αυτή η σαλάτα μου αρέσει πάρα πολύ διότι η ρόκα της προσθέτει μία έτσι πικάντικη γεύση σε συνδυασμό με φέτα , λιαστή ντομάτα και δροσερό μαρούλι βγαίνει καλό αποτέλεσμα.

Υλικά : ένα μαρούλι καθαρισμένο και κομμένο
             1/2 ματσάκι φύλλα ρόκας
             5-6 κομμάτια λιαστή ντομάτα κομμένη στα δύο
             φέτα τριμμένη
             ελαιόλαδο
             ξύδι μπαλσάμικο
             αλάτι.
Εκτέλεση : Αφού έχουμε πλένει τα λαχανικά μας , τα στραγγίζουμε και τα βάζουμε κομμένα μέσα σε μία σαλατιέρα πρώτα το μαρούλι μετά ρόκα , φετα και στο τέλος λιαστή ντομάτα. Ξεχωριστά χτυπάμε ελαιόλαδο με λίγο αλάτι και ξύδι μπαλσάμικο η λεμόνι αν θέλουμε και περιχύνομαι από πάνω την σαλάτα μας.
Μπορούμε να την σερβίρουμε ως έχει η με λίγα παξιμάδια που τα έχουμε βρέξει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου