Αρχική My world Γυναίκα Συνταγές Υγιεινή ζωή Συμβουλές Εμπνεύσεις Επικοινωνία

Τρίτη 28 Μαΐου 2013

Bruschetta με ντιπ φασολιών


  Εδώ και λίγες μέρες έχω αποκτήσει λογαριασμό στο pinterest.com. Ακόμα δεν έχω μάθει να το χειρίζομαι πολύ καλά αλλά είδα πως και εκεί μπορείς να βρεις συνταγές και όμορφες φωτογραφίες αρκεί να έχεις χρόνο διότι κολλάς και εκεί.
   Μία από τόσες πολλές συνταγές που μου κόλλησε ήταν και αυτή εδώ. Μου άρεσε πάρα πολύ και με την ευκαιρία ανακάλυψα το μπούκοβο καυτερό σαν μπαχαρικό που το είχα συνδυασμένο με σούπα από πατσά και μόνο.
   Πάρα πολύ εύκολη συνταγή και μια διαφορετική bruschetta ακόμα και για εκείνους που δεν είναι λάτρεις των φασολιών.


Υλικά : 200 γραμμ. φασόλια ξερά
             1 σκελίδα σκόρδο
             5 κ.σ. ελαιόλαδο
             αλάτι
             μπούκοβο καυτερό
             θυμάρι
             φέτες από ψωμί ψημένες στην τοστιέρα
             επιπλέον ελαιόλαδο
             χυμό από λεμόνι -προαιρετικά.
Εκτέλεση : Πρώτα από όλα βάζουμε από προηγούμενο βράδυ τα φασόλια σε νερό για να μουλιάζουν. Το επόμενο πρωί τα ξεπλένουμε πολύ καλά και τα βάζουμε σε μία κατσαρόλα με νερό για να βράσουν. Μόλις πάρει βράσει αλλάζουμε το νερό και βάζουμε και πάλι να βράσει.Αν είναι καλά φασόλια και όχι μπαγιάτικα μέσα σε 20-30 λεπτά έχουν βράσει. Πολύ σημαντικό είναι να αγοράζουμε τα όσπρια μας σε χύμα μορφή από κάποιο κατάστημα που εμπιστευόμαστε και όχι εκείνα του σούπερ μάρκετ σε σακουλάκια που μπορεί να είναι χρονών και ποιοτικά σαφώς κατώτερο. Την έχω πατήσει πιο παλαιά για αυτό το λέω και σαν μία συμβουλή.
Όταν έχει βράσει το φασόλι , στραγγίζουμε τα φασόλια και έπειτα τα πολτοποιούμαι μαζί με το σκόρδο σε ένα μπλέντερ. Βάζουμε σε ένα μπολ το μείγμα και προσθέτουμε το ελαιόλαδο και το αλάτι. Ανακατεύουμε και είναι έτοιμο το ντιπ φασολιών. Από επιλογή μπορούμε να βάλουμε και χυμό από λεμόνι αλλά όπως είπα είναι προαιρετικά.
Ψήνουμε όσες φέτες από ψωμί θέλουμε σε μία τοστιέρα κι έπειτα τα αλείφουμε με το ντιπ φασολιών που έχουμε κάνει και από πάνω προσθέτουμε λίγο θυμάρι , μπούκοβο καυτερό και ελαιόλαδο.

1 σχόλιο:

  1. Πωπω.... πολύ καλή ιδέα!!
    Οι μπρουσκέτες είναι τελευταία η εμμονή μου!
    Εχω ανακαλυψεις και το κρις κρις φετες ζωης που εχει μεσογειακη γευση και γινονται τελειες!

    Ευχαριστώ,
    Μαράκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή