Αρχική My world Γυναίκα Συνταγές Υγιεινή ζωή Συμβουλές Εμπνεύσεις Επικοινωνία

Τετάρτη 1 Αυγούστου 2012

Όνειρα και οι αλήθειες που κρύβουν μέσα τους

   Καλώ μήνα... ήρθε  ο Αύγουστος... Όμορφη μέρα ξημέρωσε και σήμερα με λίγο αεράκι αλλά ζεστή κατά τα άλλα όπως αρμόζει κατάλληλα για ένα καλοκαίρι και στο ''background'' να ακούγετε ο ήχος που κάνουν τα τζιτζίκια. Όπως και να περνάμε και ότι και να κάνουμε ο χρόνος τρέχει και εμείς μαζί του αλλά το σημαντικό είναι να ξεκλέβομαι όμορφες στιγμές στο πέρασμα του χρόνου. Αυτό που με χαρακτηρίζει απόλυτα αυτές τις μέρες είναι...

κάπως έτσι. Η χελώνα είναι από το κήπο μας και την έχω δει πολλές φορές να βγαίνει βόλτα (αν και δεν φαίνεται πολύ καλά διότι είναι τραβηγμένη από το μπαλκόνι ) και είναι το ''pet'' της πολυκατοικίας.

Ακόμα και όταν περιμένουμε κάτι πρέπει να απολαμβάνουμε την στιγμή και να περνάμε καλά.
   Επίσης δημιούργησα και μία σελίδα για το blog μου στο facebook ... και μου αρέσει πολύ ... όποιος θέλει μας βρίσκει και εκεί ...http://www.facebook.com/SophyDreams ... μόνο με ένα like ...


   Το σημερινό post έχει να κάνει με όνειρα κυρίως εκείνα που βλέπουμε την ώρα που πέφτουμε για ύπνο. Όταν ονειρευόμαστε είναι σαν να ζούμε σε ένα άλλο κόσμο διαφορετικό όπου βλέπουμε πολλά, μερικές φορές χωρίς νόημα αλλά άλλες φορές σαν μία ταινία από θρίλερ μέχρι κωμωδία με εμάς τους ίδιους πρωταγωνιστές.
   Κάτι μέρες πριν είδα ένα όνειρο και εγώ, πολύ όμορφο και ασυνήθιστο αληθινό, λες και το ζούσα στην πραγματικότητα ήταν. Σπάνια βλέπω τόσο όμορφα όνειρα που σου κάνουν και ένα γλυκό ξύπνημα το πρωί. Έτσι μου έφτιαξε την ημέρα.

   Βρισκόμουνα λέει σε δρόμους και έπρεπε να πάω σε μία άλλη πόλη... ξαφνικά μου εμφανίζετε ένα άνθρωπος με ένα άλογο που μου το δίνει και σε μία άλλη στιγμή με βλέπω να ιππεύω ένα πανέμορφο άλογο στους πέντε δρόμους, ήταν λες και πέταγα. Λατρεύω τα άλογα... είναι τα αγαπημένα μου ζώα. Περήφανα και έξυπνα που μπορείς να τους έχεις εμπιστοσύνη χωρίς να σε προδώσουν ποτέ. Ωστόσο δεν έχω ιππεύσει  ποτέ άλογο στα αλήθεια και έτσι είναι ένα από τα πολλά κρυφά μου όνειρα.

   Έχω πάει βόλτα με κάρο από εκείνα τα παλαιά με ένα άλογο όταν ήμουνα μικρή με δύο θέσεις με το μπαμπά μου και μου άρεσε πολύ. Μία ανάμνηση ανεκτίμητη και πολύτιμη...Θυμάμαι ήταν σαν εχτές... Κυριακή, παίρνουμε δανικά το κάρο με το άλογο από οικογενειακό μας φίλο για να πάμε σε άλλη πόλη που το συνδύαζα ίσον με πολλά γλυκά της πόλης ( βλέπεις μέναμε σε χωριό) και μου άρεσε πολύ. Η διαδρομή ήταν υπέροχη, τρέχαμε ανάμεσα σε λαγκάδια και λόφους με ταχύτητα φωτός ( η τουλάχιστον έτσι το έβλεπα εγώ, τύπου Porsche κάμπριο του σήμερα), τρώγαμε στο ρεστοράν ( wow) και παίρναμε γλυκά και για το σπίτι ''από την πόλη'' και γυρνάγαμε σπίτι. Απλά υπέροχο...μία από τις πολύτιμες αναμνήσεις που έχω.
   Back στο όνειρο, ξέρω την επεξήγηση  του και επίσης... coming soon..., θα το αναρτήσω και εδώ ύστερα, και είμαι πολύ χαρούμενη διότι πάλεψα πολύ για αυτό. Πιστεύω στα όνειρα και ξέρω πως μας προειδοποιούν τότε όποτε έχουν κάτι να μας πουν. Ο άντρας μου έχει ένα τέτοιο χάρισμα και πέφτει συνέχεια μέσα. Με αφορμή αυτή ανοίξαμε και δεύτερο blog,  http://oneiro-problepsh.blogspot.gr/ 
 όπου γράφει ο άντρας μου και μόνο, που θα χαρεί να σας βοηθήσει με κάθε σας απορία μέσο e-mail πάνω στο κομμάτι των ονείρων.

   Αλήθεια είναι πως έχω δει και εγώ πολλές ιστοσελίδες που απλώς αντιγράφουν μία την άλλη για πρόβλεψη ονείρου με λάθος απαντήσεις, δηλαδή ότι νάνε να γράφουν.
   Βράδιασε στην πόλη μου... σε λίγο θα νυχτώσει... ένα νέο ταξίδι μας περιμένει στα πλαίσια του ονείρου να το ακολουθήσουμε στα μαγικά και φανταστικά μέρη ...
 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου