Αρχική My world Γυναίκα Συνταγές Υγιεινή ζωή Συμβουλές Εμπνεύσεις Επικοινωνία

Δευτέρα 20 Αυγούστου 2012

Keep walking...

   Μία νέα εβδομάδα μόλις έφτασε!!! Λίγες μέρες έμειναν και τελειώνει το καλοκαίρι. Πλέον τα πρωινά είναι δροσερά και την ημέρα δε κάνει τόσο πολύ ζέστη. Αρχίσανε και τα μελτέμια, με δυνατό αέρα να φυσάει.
   Η ζωή μου συνεχίζεται με τα καλά και με τα προβλήματα της. Αλήθεια είναι ότι έχω να λύσω πολλά από τα προβλήματα που με τριγυρίζουν τελευταία. Αλλά μέσα σε αυτά συμβαίνουν και καλά πράγματα που μου δίνουν ώθηση να πάω παρακάτω.



   Το Σάββατο που μας πέρασε είχαμε γενέθλια του άνδρα μου!!! Και από εδώ σου εύχομαι χρόνια πολλά και σ' αγαπώ πολύ!!! Είχα ετοιμάσει και ένα ιδικό post αφιερωμένο σε αυτό το γεγονός αλλά δεν είχα υλικό από φωτογραφίες να το ανεβάσω και έτσι το ακύρωσα. Πάντως έφτιαξα τούρτα σοκολατίνα special edition.

   Αγόρασα το βιβλίο της E.L.James, Πενήντα αποχρώσεις του γκρι και στράφηκα να διαβάσω. Είδα καλές κριτικές και από πρώτες σελίδες που τα διάβασα μου άρεσε. Νέο βιβλίο για μένα ίσον με μεγάλη χαρά. Είναι λένε τριλογία και το Σεπτέμβρη βγαίνει το δεύτερο και Δεκέμβριο το τρίτο. Αναμένετε να το δούμε και στης αίθουσες του κινηματογράφου.

   Και το τρίτο καλό είναι πως από αύριο ξεκινάω το σχολείο μου. Ε όχι και κανονικό σχολείο αλλά κάπου για ένα μήνα θα είμαι σε ένα πρόγραμμα Voucher ( για τους ανέργους)  για να πάρω πιστοποίηση και δίπλωμα ECDL.
   Πέρα από αυτά σε ένα Σάββατο-Κυριάκο βομβαρδιστικά και από δυσάρεστα που πρέπει να βρω κατάλληλη αντιμετώπιση και όχι στεναχώρια. Διάβασα και κάτι καλό στο facebook από ένα φίλο.
  '' No matter how much you say you trust God,
   If you're upset all the time, then you are not really 
   trust Him...''
   Το βρίσκω άκρως αληθινό και επίκαιρο στην κατάσταση μου. Όμως αρκετές φορές το ξεχνάμε και στεναχωριόμαστε με κάθε τι που μας χαλάει.
   Είδα μία καλή ταινία εχτές βράδυ ( αν και όχι από την αρχή που το ήθελα) στην τηλεόραση με τίτλο ''Freedom writer'' και μου έφτιαξαν το βράδυ. Είναι μία ταινία από εκείνες που έχουνε να σου διδάξουν πάρα πολλά και σου μένει. 
   Και κάπως έτσι έκλεισε η βδομάδα μου και άρχισε μία νέα με καινούριες προσδοκίες, νέους στόχους, με κάτι από εχτές που μάθαμε σε νέους προορισμούς και κάπου εκεί όπου σταματάμε για λίγο λέμε...keep walking... life is good.

   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου