Αρχική My world Γυναίκα Συνταγές Υγιεινή ζωή Συμβουλές Εμπνεύσεις Επικοινωνία

Τρίτη, 2 Απριλίου 2013

Μπουγάτσα νηστίσιμη

   Η άνοιξη μπήκε για τα καλά πλέον τώρα και με την αλλαγή της ώρας και πάμε προς το καλοκαίρι.
Αυτό το σαββατοκύριακο επιχείρησα να κάνω για πρώτη φορά αυτή την συνταγή που την έχω δει εδώ και καιρό στο tlife.gr , αλλά με δικές μου αλλαγές. Ένα έχω να πω ,έγινε ανάρπαστη και ίσα που έμεινε ένα κομμάτι για να βγάλω φωτογραφία για να μπορέσω να το ανεβάσω εδώ.
Αρκετά εύκολη στη εκτέλεση της το καθιστώ ιδανικό για της μέρες που νηστεύουμε η ακόμα όταν κάνουμε δίαιτα.


Υλικά : μία κούπα σιμιγδάλι ψιλό
             4 κούπες γάλα σόγιας η νερό
             1 1/2 κούπα ζάχαρη
             μία συσκευασία φύλλα κρούστας
             2 κ.σ. μαργαρίνη βιολογική ( είναι η μόνο νηστίσιμη )
             ξύσμα από ένα λεμόνι
             άρωμα βανίλιας
             λίγη ζάχαρη άχνη και κανέλα για πασπάλισμα.
Εκτέλεση : Βράζουμε σε μία κατσαρόλα γάλα σόγιας η νερό με την ζάχαρη και ανακατεύουμε διαρκώς μέχρι να λιώσει η ζάχαρη. Στην συνέχεια προσθέτουμε το σιμιγδάλι μας σταδιακά και ανακατεύουμε συνεχώς την κρέμα μας μέχρι να δέσει και την κατεβάζουμε. Στο τέλος προσθέτουμε ξύσμα από λεμόνι , βανίλια και την μαργαρίνη και ανακατεύουμε.
Παίρνουμε ένα ταψί το λαδώνουμε και στην συνέχεια στρώνουμε τα μισά φύλλα ένα πάνω στο άλλο αφού τα λαδώσουμε και αυτά ενδιάμεσα ελαφρώς. Από πάνω στρώνουμε την κρέμα να πάει παντού και γυρνάμε τα φύλλα που εξέχουν προς τα μέσα. Στην συνέχεια απλώνουμε και τα υπόλοιπα φύλλα όπως και πιο πάνω , διπλώνοντας τις άκρες. Την χαράζουμε ελαφρά σε κομμάτια και την ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 180οC για μισή ώρα η μέχρι να πάρει χρώμα από πάνω τα φύλλα κρούστας.
Την αφήνουμε να κρυώσει και μετά πριν από το σερβίρισμα την πασπαλίζουμε με ζάχαρη άχνη και κανέλα κατά προτίμηση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου