Αρχική My world Γυναίκα Συνταγές Υγιεινή ζωή Συμβουλές Εμπνεύσεις Επικοινωνία

Τετάρτη 11 Φεβρουαρίου 2015

Brownie με σοκολάτα και τυρί κρέμα


   Καλή χρονιά ( καλύτερα αργά παρά ποτέ που λένε ) !!!!! Η πρώτη μου ανάρτηση της χρονιάς 2015 θέλω να είναι γλυκιά αλλά και ... χιονισμένη !!! Αυτό με το χιόνι απλώς έτυχε και μπορώ να πω πέτυχε να μου φτιάξει όλη την ημέρα. Ξυπνάω και τι να δω - μεγάλες και πολλές νιφάδες χιονιού να πέφτουν ασταμάτητα και εγώ να χαίρομαι σα μικρό παιδί με το θέαμα αυτό.
   Για να μη χάσω αυτό το τόσο όμορφο σκηνικό τρέχω με την φωτογραφική μου να προλάβω να το αποθανατήσω πριν σταματήσει.
    Μα πόσο όμορφα είναι !!! Η θερμοκρασία κατέβηκε στον 1 βαθμό και έτσι είναι πολύ δύσκολο για να το στρώσει  , αλλά το προσπαθεί. Κατά διαστήματα βγάζει ήλιο και μετά πάλι σκεπάζεται ο ουρανός από άσπρα σύννεφα χιονιού. Όλο το σκηνικό μου θυμίζει μα τι άλλο από την πατρίδα μου ή πιο καλύτερα να πω είναι ένα μικρό δείγμα από τον χειμώνα που έχουμε εκεί.
   Πίσω στο θέμα μας που δεν είναι άλλο από αυτό το υπέροχο γλυκό. Το έκανα το Σάββατο που μας πέρασε και την αρχική συνταγή την βρήκα εδώ . Αν και δεν είμαι λάτρης της σοκολάτας , ο συνδυασμός κρέμα τυρί με brownie σοκολάτα μου άρεσε πολύ.
   Είναι αρκετά εύκολο να το κάνει κανείς , αρκεί να μην μαγειρεύει ταυτόχρονα ( όπως το έχω κάνει και παραλίγο να μου καεί ) διότι θέλει το χρόνο του και την προσοχή του.
   Το καλύτερο  σε αυτές τις περιπτώσεις είναι να έχεις μπροστά σου όλα τα υλικά ζυγισμένα και  τότε να αρχίζεις να το κάνεις.


Υλικά για το brownie :125 γρ κουβερτούρα
                                      100 γρ βούτυρο
                                      150 γρ ζάχαρη
                                       3 αβγά
                                       80 γρ αλεύρι
                                       1 κ.σ. κακάο
                                        ½ κ.γ. αλάτι
                                        ½ κ.γ. baking powder.
Για τη κρέμα : 150 γρ τυρί κρέμα
                          2 κ.σ. γιαούρτι
                          2 κ.σ. ζάχαρη
                          1 κ.σ. αλεύρι
Εκτέλεση : Προθερμαίνουμε τον φούρνο στους 160 βαθμούς και τοποθετούμε μια βουτυρωμένη λαδόκολλα σε ένα ταψάκι, τετράγωνο ή στρογγυλό. Για την κρέμα, χτυπάμε καλά όλα τα υλικά για δύο λεπτά μέχρι να γίνει ένα λείο μείγμα.
Λιώνουμε τη σοκολάτα με το βούτυρο σε μπέν μαρί. Εν τω μεταξύ, χτυπάμε καλά με ένα σύρμα τα αβγά με τη ζάχαρη, το κακάο, το αλάτι και το baking powder.
Μόλις λιώσει η σοκολάτα την ενώνουμε με το μείγμα αβγού και το αλεύρι. Ανακατεύουμε με μια σπάτουλα ώστε να γίνει μια παχύρευστη ζύμη.
Απλώνουμε τη ζύμη brownie στο ταψάκι και μοιράζουμε στην επιφάνεια της κουταλιές από το μείγμα της κρέμας.
Τέλος με ένα μαχαίρι κόβουμε 8-10 γραμμές, ώστε να δημιουργηθεί ένα εφέ 'μαρμάρου'
Ψήνουμε το Brownie για 35-40 λεπτά, αφήνουμε να παγώσει αρκετά και κόβουμε σε κομμάτια. Μπορούμε να το σερβίρουμε σκέτο, με λίγο παγωτό ή με τυρί κρέμα και γλυκό βύσσινο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου