Αρχική My world Γυναίκα Συνταγές Υγιεινή ζωή Συμβουλές Εμπνεύσεις Επικοινωνία

Τετάρτη 25 Φεβρουαρίου 2015

50 αποχρώσεις του γκρι

 


   Είμαι και εγώ μία από τόσες άλλες που έχω διαβάσει την τριλογία που ξεκινάει με ''50 αποχρώσεις του γκρι'' και το Σάββατο που μας πέρασε είδα επιτέλους την τόσο αναμενόμενη ταινία αλλά και πολύ συζητημένη θα έλεγα και δεν μπορούσα να μένω από έξω χωρίς να το σχολιάζω. Επειδή ακούω πολλά θα ήθελα να πω και την άποψή μου πάνω στο θέμα αυτό.
   Ας αρχίσουμε από ότι μου άρεσε το βιβλίο πάρα πολύ και η ταινία  ( οκ ίσως λίγο λιγότερα από αυτό που περίμενα ) και οι λόγοι είναι πολλοί.

   Είναι καλοκαίρι του 2012 και βαριέμαι πολύ ( για κάποιο λόγο όταν συμβαίνει αυτό κάτι καλό πρόκειται να ανακαλύψω μετά , η θα δω , η θα ακούσω ) . Έχω όλη την καλή διάθεση να βρω ένα καλό βιβλίο και να κάτσω να το διαβάσω αλλά δεν ξέρω πιο από όλα να πρώτο πάρω και να μου αρέσει πραγματικά. Βλέπω το  '' 50 αποχρώσεις του γκρι '' με εξώφυλλο μία γραβάτα ( είμαι και εγώ από αυτά τα άτομα που κοιτάει το ''από έξω'' )να είναι στα bestseller αλλά εμένα να μην μου κάνει καθόλου κλικ για να το πάρω και έτσι το προσπερνώ χωρίς καν να διαβάσω για υπόθεση.
   Στα social media βλέπω αρκετοί να έχουν ανεβάσει την φωτογραφία με το βιβλίο αυτό και λέω από μέσα ότι δεν πρέπει να κρίνω κάτι μόνο από τον τίτλο και το εξώφυλλο αυτό είναι σίγουρο. Πάω να διαβάσω για το περιεχόμενο του βιβλίου που γράφει ''ρομαντικό , λυτρωτικό και απόλυτα εθιστικό''. Το ρομαντικό ήταν αρκετά δυνατό για μένα πέρα από τα άλλα ώστε με ένα κλικ να κάνω την παραγγελία μου από το ίντερνετ και να το περιμένω σαν τρελή για να το διαβάσω. Είμαι αμετανόητη ρομαντική τι να κάνουμε ;;;
   Το βιβλίο έχει κάπου 700 σελίδες και σε μία εβδομάδα το τελείωσα . Το δεύτερο δεν έχει βγει ακόμα θυμάμαι και το περίμενα πως και πως. Το τρίτο ήταν το καλύτερο ''ever'' προσωπικά και θα ήθελα πάρα πολύ να ήμουνα στην θέση της Αναστάζια Στιλ , μου έλεγα ιδικά στις τελευταίες σελίδες του βιβλίου. Πάρα πολλούς από μας  έχει να μας διδάσκει και κάτι η να μας υπενθυμίσει. Διαβάζεται ευχάριστα , συχνά είναι αστείο , έχει πολλές σκηνές ερωτικές αλλά και τρυφερές με διάφορα απρόοπτα.
   Μια συμβουλή - για να δεις την ταινία διάβασε πρώτο το βιβλίο έστω το πρώτο μέρος για να καταλάβεις καλύτερα το λέω.
   Δεν είναι τυχαίο που αρέσει τόσο πολύ σε μας στις γυναίκες  και ο λόγος είναι τίποτα άλλο από το Κρίστιαν Γκρέυ - επιτυχημένος επιχειρηματίας , νέος και όμορφος , έξυπνος , έχει αισθητική και στιλ , είναι γοητευτικός , έχει χιούμορ , ξέρει τι θέλει ( πόσοι δεν είμαστε που ακόμα δεν ξέρουμε τι θέλουμε πραγματικά και κυνηγάμε χίμαιρες ) , γυμνασμένος , πάμπλουτος αλλά και ξέρει πως να ικανοποιεί τις γυναίκες σε σεξουαλικό κομμάτι ( και αυτό το κομμάτι σηκώνει πολύ συζητήσει , δεν πρέπει να είναι ταμπού , είναι ανάγκη από την φύση του) αλλά και πολύ προσεκτικός και τρυφερός . Θα μπορούσε να ήταν ένας τέλειος άνδρας αν δεν είχε το αυταρχικό ήθος και τις '' 50 αποχρώσεις τις διαστροφής'' όπως το λέει. Πάρα πολλές γυναίκες θα ήθελαν να είναι στην θέση της Αναστάζια Στιλ. Σκέφτομαι εδώ -τι είναι πραγματικά το χειρότερο , ένας άνδρας που δεν κατέχει ούτε τα μισά από τα συν του Κρίστιαν Γκρέυ αλλά υπερκαλύπτεται από '' διαστροφές'' και μου αρέσει που μερικοί από αυτούς ( κάποιοι δεν έχουν διαβάσει καν ) αποκαλούν το βιβλίο ''πορνογραφικό υλικό '' και τον πρωταγωνιστή έναν τύπο που ''δέρνει την γυναίκα του ''.
   Εγώ λάτρεψα το βιβλίο διότι έχει ένα ρομαντικό κομμάτι , έχει έρωτα , έχει αγάπη και με την δύναμη του έρωτα ο πρωταγωνιστής μας απελευθερώνεται από τις διαστροφές που από κάπου έχουν τις ρίζες του. Μου αρέσει που ο Κρίστιαν έχει σχεδόν ''όλο τον κόσμο στα πόδια '' αλλά δεν ξεχνάει πως κάποτε δεν είχε ούτε φαγητό και παράλληλα βοηθάει και άλλους  στέλνοντας ολόκληρα φορτηγά με τρόφιμα . Μου αρέσει το ρομαντικό κομμάτι της Αναστάζια Στιλ που στα 25 της βρίσκει των ιδανικό άνδρα και τον αποδέχεται με όλες τις ''αποχρώσεις'' του και των ερωτεύεται.

   Τώρα να μιλήσω λίγο και για ταινία. Σε γενικές γραμμές μπορώ να πω ότι μου άρεσε. Μου άρεσε διότι βρήκα αρκετά σημεία ίδια με το βιβλίο ( πάρα πολλά δεν είδα και είναι λογικό ) , μου άρεσαν τα σκηνικά και η φωτογραφία της ταινίας , μου άρεσαν πως το αντιμετώπισαν τις ερωτικές σκηνές και δεν είδα κάτι χυδαίο η πορνογραφικό , μου άρεσε η Αναστάσια Στιλ ( την περίμενα ίσως λίγο πιο χυμώδες θα έλεγα ) . Δεν μου άρεσε που οι περισσότεροι ηθοποιοί δεν ήταν τόσο στο ρόλο τους αλλά και εμφανισιακά έτσι όπως το είχα στο μυαλό μου διαβάζοντας το βιβλίο ( ιδικά ο Κρίστιαν Γκρέυ ) , δεν μου άρεσε διότι ήταν και κάποιες άλλες σκηνές που έπρεπε να μπουν . Πιο παλαιά βρήκα ένα theatrical trailer και το ανέβασα εδώ , που μου άρεσε περισσότερο εκεί ο Κρίστιαν Γρέυ και η φίλη της Αναστάζια .
   Ένα διαφορετικό μυθιστόρημα με φόντο τον έρωτα κλέβει την παράσταση και μας υπενθυμίζει ότι ο έρωτας είναι δύναμη για να τα ξεπερνάμε όλα αρκεί να βρούμε εκείνον τον ιδανικό που είναι για μας και να μας κάνει να ζούμε ''50 αποχρώσεις της ευτυχίας ''!!!!
   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου