Αρχική My world Γυναίκα Συνταγές Υγιεινή ζωή Συμβουλές Εμπνεύσεις Επικοινωνία

Τρίτη 17 Ιουλίου 2012

Το καλοκαίρι μου...

   Αγαπάμε πολύ το καλοκαίρι!!! Κάθε εποχή του χρόνου έχει την μοναδική της ομορφιά έτσι και το καλοκαίρι το αγαπάμε και το λατρεύουμε για πολλούς και διάφορους λόγους ο καθένας μας ξεχωριστά. 
   Σήμερα ο καιρός είναι άκρως καλοκαιρινός και ζεστός ως καυτός θα έλεγα, και είναι απολύτως λογικό διότι βρισκόμαστε στη μέση ακριβός του καλοκαιριού, και ο υδράργυρος σκαρφάλωσε κάπου εκεί κοντά στους 40οC.

   Το post μου το σημερινό είναι αφιερωμένο σε όλες αυτές της μέρες ζεστές και θα ενημερώσω και τους λόγους που τα αγαπάω.


   Το χρώμα μπλε και γαλάζιο μαζί με όλες τις αποχρώσεις του μπλε πιστεύω πως ταιριάζει ''γάντι'' για να μπορούμε να το περιγράψουμε. Πες πως λόγο της θάλασσας που είναι σε αυτά τα χρώματα οι των νησιών αλλά το χαρακτηρίζει απόλυτα. Και ναι είναι και ένα από τα αγαπημένα μου χρώματα. 
   Και η Ελλάδα καλοκαίρι θα την έβαζα σαν εποχή. Είναι το ίδιο ζεστή με  τα χρώματα μπλε και άσπρα ( βλέπε σημαία) που την αγαπάμε και την λατρεύουμε εμείς και όλος ο υπόλοιπος πλανήτης και την επισκέπτεται τέτοιο καιρό κυρίως για διακοπές.


   Διακοπές. Αυτό είναι ένας λόγος ακόμα να την αγαπάμε. Όταν δούλευα ήταν τεράστια χαρά ( τώρα είμαι άνεργη κάπου 4 χρόνια, μάλλον το πάω για ρεκόρ) που το περίμενα με λαχτάρα. 


   Θάλασσα. Ή μεγάλη μου αγάπη που δεν έχει εποχή μιλάω προσωπικά για μένα εδώ αλλά το καλοκαίρι έχει άλλη χάρη και αποκτά όλο και περισσότερη συντροφιά.
Κολυμπάμε, παίζουμε, αποκτάμε χρυσαφή χρώμα, δροσιζόμαστε και περνάμε τα ατελείωτα βράδια δίπλα της με την παρέα μας.


   Απόδραση στα νησιά. Ένα μικρό η μεγάλο ταξίδι με προορισμό ένα νησί μου αρέσει πάρα πολύ. Ακόμα και αν μπορώ να διαθέσω έστω και 2-3 μέρες τα θεωρώ ευλογία. Δεν έχω πάει σε πάρα πολλά μέρη, ούτε στο πιο αγαπημένο μου προορισμό όπως την Σαντορίνη, που την έχω θαυμάσει άπειρες φορές σε φωτογραφίες, αλλά είναι και αυτό ένα μικρό μεγάλο μου όνειρο που λαχταρώ μία μέρα να το κάνω πραγματικότητα.
   
Παγωτό. Ωχχχ ναι είναι επίσης πρωταγωνίστρια του καλοκαιριού. Γλυκιά και δροσερή με υφή  κρεμώδες και σε πολλές γεύσεις την αγαπάμε όλοι μικρή και μεγάλη. Επίσης και το frouzen yogurt που είναι ένα είδους παγωτού φτιαγμένο αποκλειστικά από γιαούρτη αλλά σε μία μορφή πιο ελαφρύ. 


   Σαλάτες με φρούτα και λαχανικά. Καλοκαίρι θέλουμε να τρώμε κάτι ελαφρύ, δροσερό που να μας χορταίνει και να φτιάχνετε γρήγορα αλλά και νόστιμο. Είτε με φρούτα είτε με λαχανικά τα προτιμώ στης ζεστές μέρες. 


   Ψάρι και θαλασσινά. Και εδώ μάλλον κλείνω με τις γευστικές μου προτιμήσεις, εκείνες που είναι δυνατές και τα προτιμώ πιο πολύ όταν ''καίγεται όλο το σύμπαν'' εκεί έξω, συνοδεία από δροσερό ποτό.


   Διάβασμα βιβλίου. Εδώ όμως ταιριάζει σε όλες τις εποχές αλλά δες σενάριο... σε μία ήσυχοι παραλία και μοναχική με ατελείωτο απέραντο γαλάζιο ξαπλωμένοι σε μία ξαπλώστρα κάτω από την ομπρέλα αγκαλιά με το αγαπημένο μυθιστόρημα σου, ακριβός δίπλα εκεί όπου σκάει το κύμα. 


   Έρωτας. Ναι παίζει και αυτό. Τα καλοκαίρια αγαπάμε περισσότερο με πάθος και το ζούμε στο έπακρο. Εδώ θα έλεγα πως συμβάλουν και τα πιο πάνω που τα είπα ε και καλοκαιρινά τραγουδάκια και ''love is in the air'' έτσι απλά.
   Για αυτά και για άλλα πολλά μας αρέσει, αλλά ο συγκεκριμένος είναι το δικό μου τοπ του καλοκαιριού.
   Όμορφες στιγμές με εικόνες μοναδικές και γεύσεις και αισθήσεις που σου μένουν στο πέρασμα του χρόνου, αυτό είναι το καλοκαίρι μου...
   
    

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου