Αρχική My world Γυναίκα Συνταγές Υγιεινή ζωή Συμβουλές Εμπνεύσεις Επικοινωνία

Τρίτη 19 Ιουνίου 2012

Οι βόλτες ... με το ποδήλατο



   Καλοκαίριασε για τα καλά πλέον..., αυτή την Κυριακή κάναμε και το δεύτερο μας μπάνιο για φέτος. Ο καιρός όπως πάντα ήταν απρόβλεπτος και πάλι... πέρα από ζέστη αυτό το σαββατοκύριακο είχαμε πολλούς δυνατούς ανέμους με φωτιές κατά τόπους.
Ακόμα και σήμερα συνεχίζει να φυσάει έξω. Φέτος όλα τα νιώθω διαφορετικά εκτός τόπου και χρόνου περιμένοντας κάτι να αλλάξει, κάνοντας όνειρα, όμορφα όνειρα για ένα κόσμο καλύτερο και πιο ασφαλές που να μπορέσει να στεγάσει τα όνειρα δικά μας και όλου του κόσμου. 
   Ξέρω πολύ καλά πως κάπου εκεί έξω ακόμα υπάρχει ανθρωπιά και κάποιες αξίες δεν χάνονται όσο και δύσκολα να περνάμε αλλά το μόνο που χρειάζεται είναι να κάνουμε όνειρα και να πιστεύουμε σε αυτά ... διότι κάποιες φορές τα όνειρα μας γίνονται αληθινά και τώρα το πιστεύω όσο τίποτε άλλο.  Μερικές φορές και τα δύσκολα μας κάνουν πιο δυνατούς και ακόμα καλύτερους για να μπορούμε να αντιμετωπίσουμε της καταστάσεις με μία διαφορετική ματιά. Ακόμα και μία μικρή επιθυμία όταν γίνεται πραγματικότητα ίδιοι νιώθουμε το ψυχικό μας κόσμο ανεβασμένο και χαρούμενο γεμάτο αυτοπεποίθηση.
   Κάπως έτσι και εγώ... νιώθω όμορφα και ωραία αυτές μέρες και ας είμαι και άνεργη... μόλις κέρδισα ένα ποδήλατο (και τι ποδήλατο) σε έναν διαγωνισμό που το διοργάνωσε το κατάστημα cyclist και συμμετείχαν μόνο εκείνοι που είναι άνεργη. Εντελώς τυχαία το ανακάλυψα από ένα ιστότοπο και μπήκα και εγώ στην κλήρωση έτσι για να περάσει η ώρα πιο πολλή διότι δεν το πολλή πίστευα στα αλήθεια πως  ένας βγαίνει κανονικός νικητής και έτσι ούτε καν το σκεφτόμουνα... μέχρι την στιγμή που χτύπησε το κινητό μου και ακούω μία φωνή να μου ανακοινώνει ότι μόλις κέρδισα ένα ποδήλατο... έμεινα άφωνοι... μετά χαρά... στο τέλος κατάλαβα πως ναι ήταν αλήθεια και ένα όνειρο μου έγινε πραγματικότητα και μαζί με αυτό θα μπορούσα να κάνω το αγαπημένο μου άθλημα και της βόλτες. 
   Μέσα και από το blog μου τους ευχαριστώ πάρα πολύ διότι μέσα σε μία κρίσιμη περιόδου κατάφεραν να φέρουν δέκα χαμόγελα (δέκα ήταν νικητές) και αυτό είναι πολύ σημαντικό και θετικό, μία ανάσα δροσερή μέσα στο καλοκαίρι.
   Όταν πήγα να παραλάβω το ποδήλατο μου το Jamis ούτε ιδέα δεν είχα πόσο πανέμορφο είναι και καταπληκτικό με όμορφη σχεδίαση, δισκόφρενα και άλλα. Ένιωσα τυχερή!!!! Ένιωσα τυχερή και αισιόδοξη!!! 


   Η ποδηλασία είναι ένα όμορφο άθλημα που σε γυμνάζει και όλας, παράλληλα σε πηγαίνει σε μικρές αποστάσεις χωρίς να μολύνομαι το περιβάλλον αν παίρνουμε το αμάξι. Και όλα αυτά τα κάνεις ευχάριστα το μόνο που χρειάζεται προσοχή διότι εδώ σε μας στην Αθήνα δεν έχουμε ακόμα δρόμους για ποδήλατα , μόνο σε πολύ λίγα σημεία.
   Εννοείται πως εκείνοι και όλας την μέρα έκανα την πρώτη μου βόλτα με το νέο μου και αγαπημένο μου ποδήλατο. Ένιωθα ελευθερία... πέταγα... απολάμβανα το όμορφο ταξίδι μου που βρισκόταν ακόμα στην αρχή, και όχι μόνο μία ακόμα αρχή για όνειρο, εκείνο το όνειρο που το δημιουργούμε με τα μάτια ανοιχτά κοιτάζοντας το μέλλον μας μπροστά.
   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου