Αρχική My world Γυναίκα Συνταγές Υγιεινή ζωή Συμβουλές Εμπνεύσεις Επικοινωνία

Τρίτη 7 Φεβρουαρίου 2012

Ένα hobby από τα παλαιά-πλέξιμο

   Και σήμερα ο καιρός είναι αρκετά χειμερινός.Έξω φυσάει πάρα πολύ και ο ουρανός είναι γεμάτο από σύννεφα,έτοιμο για βροχή.Κάτι τέτοιες στιγμές είναι ότι πρέπει να διαβάσεις ένα καλό βιβλίο,να δεις μία ταινία η γιατί όχι ακόμα και να πλέξις.
    Ε ναι ,εδώ και περίπου ένα μήνα μπήκε στην ζωή μου ένα hobby από τα παλαιά που λέγετε πλέξιμο.Αυτό προέκυψε μετά από βόλτες στο κέντρο της Αθήνας με τον άνδρα μου ,και ουσιαστικά εκείνος μου το πρότεινε.Την δεύτερη μέρα μετά από βόλτα ,τρέξαμε αμέσως να βρούμε ένα κατάστημα που πουλάει νήμα και τα αξεσουάρ πλεξίματος.Εξοπλισμένη με μία τσάντα σχεδόν με νήματα και βελόνες ξεκίνησα να πλέκω.Κάποια βήματα τα θυμήθηκα αμέσως παρόλο που έχουν περάσει πολλά χρόνια από την τελευταία φορά που ασχολήθηκα με κάτι τέτοιο.



   Πρέπει να ήμουνα γύρω στα δέκα χρονών που στης χειμερινές μέρες μαζευόμαστε και πλέξαμε όλες οι γυναίκες της οικογένειας.Κάποια πράγματα δεν ξεχνιούνται ποτέ!!!


   Αρχή την έκανα με κάτι πολύ απλό όπως θήκη για κινητό ,ένα για μένα και ένα για το σύζυγο μου.Η αρχή ήταν αρκετά ώστε να κολλήσω.Σαν άνεργη που είμαι έχω αρκετό χρόνο στη διάθεση μου για να αφιερώσω στο πλέξιμο και ιδέες πολλές.Είναι ένα hobby πολύ δημιουργικό.
  Στην συνέχεια δημιούργησα και δύο καπέλα με διαφορετικά χρώματα και σχέδια.
   Ένα κασκόλ στης κρύες μέρες είναι επίσης πολύ χρήσιμο.
   Προς το τέλος άφησα το καλύτερο.Αυτές είναι οι κάλτσες μου.Είμαι πολύ περήφανη για αυτά.Αλήθεια είναι πως δεν ήξερα να τα πλέκω ,αλλά το έμαθα από κάτι video στο youtube.com.Με βοήθησε σε μεγάλο βαθμό.
   Αυτές είναι δημιουργίες μου.Έχω και άλλα πολλά σχέδια για το μέλλον αλλά πρώτα πρέπει να πάρω και άλλο νήμα ,πιο καλό ,πιο ποιοτικό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου