Αρχική My world Γυναίκα Συνταγές Υγιεινή ζωή Συμβουλές Εμπνεύσεις Επικοινωνία

Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2012

The Twilight Saga:Breaking Dawn part 1

Μετά από πολλές μέρες αναμονής,επιτέλους είδα εχτές την ταινία The twilight saga: breaking dawn part 1 η συνέχεια του Twilight.Το πόσο μου άρεσε και με γοήτευσε πιστεύω είναι περιττό να το πω.Όλα ήταν άψογα ,δεν έχω λόγια ,και τώρα περιμένω πως και πως την συνέχεια να βγει.



 Αλλά ας ξεκινήσω από την αρχή.Πριν από 3 χρόνια περίπου όταν βγήκε η δεύτερη ταινία,New moon,είπα και εγώ να κάτσω να την δω χωρίς καθόλου ενθουσιασμό.Πίστευα πως στα πρώτα δέκα λεπτά θα την σταμάταγα να την βλέπω διότι το μόνο που ήξερα ήταν ότι έχει να κάνει με βρικόλακες και τίποτα άλλο.Οπότε έλεγα εγώ πως είναι κανένα θρίλερ σε ήπια μορφή και τα θρίλερ εγώ προσωπικά τα απεχθάνομαι να κάτσω να τα δω διότι δεν σου προσφέρουν τίποτα άλλο πέρα από φόβο.
 Αλλά μερικές φορές οι εκπλήξεις έρχονται από εκεί που δεν το περιμένεις,και αυτή ήταν όμορφη έκπληξη.Ανακάλυψα πως ήταν μία ρομαντική ιστορία αγάπης,καθόλου συνηθισμένη,που αναπτύσσεται ανάμεσα σε μία θνητή κοπέλα και ένα βρικόλακα που έχουν περίπου την ίδια ηλικία.


Αχ,αυτές οι ιστορίες αγάπης με γοητεύουν και με συνεπαίρνουν ταυτόχρονα.Για μένα είναι ο λόγος για να ζεις και να αναπνεύσεις.Αγάπη και έρωτας...Πόσα πολλά μπορείς να κάνεις για αυτά;Τα πάντα αν αξίζει και έχεις βρει το άλλο σου μισό.Αυτή η ταινία επίσης σου λέει πως η αγάπη και ο έρωτας δεν έχει σύνορα,δεν έχει ηλικία,δεν έχει όρια,δεν έχει σταθμούς,δεν έχει περιθώρια,δεν έχει εποχή...η απόλυτη ευτυχία. 
 Πέρα από το σενάριο,η σκηνοθεσία και το πλαίσιο της ταινίας ήταν όλα εκπληκτικά έτσι ώστε κατάφερε να με ταξιδέψει σε άλλη εποχή και το παραμύθι να δείχνει τόσο αληθινό.


 Εννοείτε πως την ερωτεύτηκα παράφορα.Το επόμενο βήμα ήταν να δω το πρώτο μέρος το Twilight.Αλλά στην διαδρομή μου προέκυψε κάτι καλύτερο,βρήκα και είχα στα χέρια μου τα πρώτα τρία βιβλία.Έτσι ξεκίνησα να διαβάσω το πρώτο μέρος.Εδώ πρέπει να πω πως το διάβασμα είναι πολύ καλύτερο,σου περιγράφει με λεπτομέρεια και σε ταξιδεύει με μεγαλύτερη φαντασία.Μου χρειάστηκε μόλις μία βδομάδα και το τελείωσα.Και σε βιβλίο ήταν επίσης πολύ καλή.Όταν τελείωσα να διαβάσω το είδα και σε dvd αργότερα.Αυτό για μένα είναι το τέλειο,το απόλυτα ιδανικό.Όμορφες στιγμές...ανεκτίμητες...αξέχαστες...


 Το Eclipse πήγα και το είδα στο σινεμά.Το ένα καλύτερο από το άλλο.Μέχρι να δω και το χτεσινό που ήταν εκπληκτικό και να ξανά ερωτευτώ.Αυτό που με έχει εντυπωσιάσει πιο πολύ είναι η δύναμη της αγάπης  που τα ξεπερνάει όλα τα εμπόδια.Μία ταινία Romeo and Julieta της σύγχρονης εποχής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου