Αρχική My world Γυναίκα Συνταγές Υγιεινή ζωή Συμβουλές Εμπνεύσεις Επικοινωνία

Δευτέρα 2 Ιανουαρίου 2012

WELCOME...2012!!!

  Καλή χρονιά!!!Εεε ναι μπήκαμε στο 2012 με μεγαλύτερο χαμόγελο και ενθουσιασμό.Μόλις κάτι άλλαξε,η χρονιά.Είμαι πολύ χαρούμενη που είμαι και εγώ μέρος του 2012.Για μένα,αυτή η χρονιά μπήκε με ένα θαύμα.Είμαι και πάλι καλά μετά από ένα πρόβλημα υγείας που αντιμετώπισα εδώ και κάτι μέρες.Έτσι έμαθα για άλλη μία φορά πως τίποτα σε αυτή τη ζωή δεν είναι τυχαίο,έτσι έμαθα να εκτιμώ περισσότερα όλα εκείνα που έχω γύρο μου.Η ζωή είναι ανεκτίμητη με τα καλά και τα όχι και τόσο καλά.Πάντα ελπίζουμε για ένα καλύτερο αύριο και κάνουμε όνειρα.Έφυγε το 2011 που θα μου είναι αξέχαστο για όλη μου τη ζωή και πάντα χαραγμένο στη μνήμη μου.Ένα κομμάτι δικό μου έχει μείνει εκεί για πάντα.
  Εύχομαι για την καινούργια χρονιά υγεία και ευτυχία!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου