Αρχική My world Γυναίκα Συνταγές Υγιεινή ζωή Συμβουλές Εμπνεύσεις Επικοινωνία

Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2011

Ξεκινήσαμεεε!!!

Καλησπέρα!!!Μετά από περίπου δύο χρόνια επιτέλους μπήκα στην διαδικασία να κάνω αναρτήσεις στο πρώτο μου blog.Έχω τόσα πολλά να πω,να γράψω που δεν ξέρω πραγματικά από που να πρώτο ξεκινήσω.Είμαι πολύ χαρούμενη για αυτό.Εδώ θα είναι η γωνία μου του διαδικτύου.Εδώ θα μαζεύω τις αναρτήσεις εκείνα που με ενδιαφέρουν αλλά θα κρατάω και ένα ημερολόγιο με όλα εκείνα που μου έχουνε κάνει κλικ.Τα ενδιαφέροντα μου είναι πολλά όπως και οι αναζητήσεις που τα κυνηγάω μια ζωή.

Στο τέλος όμως κρατάμε πάντα τις καλύτερες φάσεις της ζωής,έτσι κάνω και εγώ και η ατάκα μου που λέω τότε είναι <YOU MAKE MY DAY!!!>και κάπως από εδώ πείρα το όνομα του blog μου η μάλλον το περιεχόμενο του διότι το ονόμασα sophydreams.blogspot.com,όπως φαίνεται έχω και πολλά μα πάρα πολλά όνειρα που θέλω κάποια στιγμή να τα κάνω πραγματικότητα.Ξεκίνησα την ανάρτηση με ένα θέμα που απασχολεί πολλές γυναίκες στην σημερινή εποχή(φυσικά και εμένα) που έχουμε κάποιο πρόβλημα και ερχόμαστε να αντιμετωπίσουμε την υπογονιμότητα.Το συγκεκριμένο άρθρο το βρήκα αρκετά ενδιαφέρον(στο vita.gr από εκεί το πείρα) για αυτό και το ανέβασα.Επίσης μου αρέσει να ασχολούμαι με την μαγειρική (παλιά όχι και τόσο αλλά σε δεδομένη εποχή με την οικονομική κρίση όλο και πιο πολύ),το διαδίκτυο (η ευκολία που τα βρίσκεις όλα με ένα κλικ),το διάβασμα (μου αρέσει να χάνουμε σε ιστορίες αγάπες και όχι μόνο),γυμναστική και καλή διατροφή (mens sana in corpore sano-νους υγιής εν σώματι υγιεί),ταξίδια (μου αρέσει αλλά -no mοney no honey-λέει ένα ρητό ,ωστόσο και τα όνειρα σε ταξιδεύουν with no money),να δω μία καλή ταινία (η και σίριαλ κολλάω,αλλά το σινεμά έχει την χάρη της),τα ζωάκια (λατρεύω τις γάτες,η αδυναμία μου),μουσική (μου φτιάχνει την διάθεση) και πάρα πολλά άλλα.Με όλα αυτά και άλλα πολλά θα ασχολούμαι και θα τα φιλτράρω από την δικιά μου ματιά,με την ματιά μίας απλής γυναίκας της διπλανής πόρτας.Για όλους εκείνους που θα μπούνε σε διαδικασία να με διαβάσουνε πρέπει να εξηγήσω πως για τυχών λαθών της ορθογραφίας μου είναι λογικό διότι δεν είναι η μητρική μου γλώσσα αλλά προσπαθώ κάθε φορά να βελτιώνουμε.Αυτά για αρχή και WELCOME TO MY WORLD!!!         

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου