Αρχική My world Γυναίκα Συνταγές Υγιεινή ζωή Συμβουλές Εμπνεύσεις Επικοινωνία

Κυριακή 15 Μαρτίου 2015

Πάστα Φλώρα νηστίσιμη

 
   Είδα ότι έχω ανεβάσει περισσότερες συνταγές για γλυκά με διαφορά. Όπως και να το κάνουμε μου αρέσουν τα γλυκά τόσο να τα φτιάχνω , όσο να τα προσφέρω και να τα απολαμβάνω !!!

   Πίσω στο γλυκό μας , που δεν είναι άλλο από την πάστα Φλώρα με νηστίσιμα υλικά. Πριν μία βδομάδα πήγαμε σε φιλικό σπίτι και εκεί μας κέρασαν , μα τι άλλο από αυτό το υπέροχο γλυκό !!! Όχι μόνο το έφαγα και το ευχαριστήθηκα αλλά πήρα τη συνταγή για να κάνω και σπίτι μου.
   Γίνεται σε χρόνο ντε τε , είναι μυρωδάτο , νόστιμο , βιταμινούχο και εμφανίσιμο.Μπορούμε να την κάνουμε στην κλασική της γραμμή ( καλύπτουμε με λωρίδες από την ζύμη ) ή με διάφορα σχέδια από κουπ πατ που γίνεται πιο γρήγορα και μου αρέσει περισσότερο το αποτέλεσμα.
   Βάζουμε όποια μαρμελάδα μας αρέσει , εγώ την έκανα με μαρμελάδα φράουλα από τις συνταγές μου εδώ.


Υλικά : 500 γραμμ. αλεύρι που φουσκώνει μόνο του
             80 γραμμ. ζάχαρη καστανή
             200 μλ. ηλιέλαιο
             150 μλ. χυμό πορτοκαλιού
             2 κ.σ. λιναρόσπορος σπασμένος - κατά προτίμηση
             ξύσμα από ένα πορτοκάλι
             βανίλια
             3 κ.σ. κονιάκ
             450 γραμμ. μαρμελάδα της αρεσκείας μας.
Εκτέλεση : Σε ένα μπολ βάζουμε το αλεύρι κοσκινισμένο μαζί με βανίλια. Σε άλλο μπολ βάζουμε όλα τα υπόλοιπα ( εκτός από την μαρμελάδα ) και ανακατεύουμε μέχρι να λιώσει η ζάχαρη. Προσθέτουμε το αλεύρι τόσο όσο να μας βγει η ζύμη μαλακή.
Σκεπάζουμε το μπολ και το βάζουμε για 30 λεπτά στο ψυγείο. Παίρνουμε 2/3 από την ζύμη και το βάζουμε σε ταψάκι. Ανοίγουμε με το χέρι ένα φύλλο και βάζουμε από πάνω μαρμελάδα. Με ζύμη που μας έμεινε κάνουμε διάφορα σχέδια και τα βάζουμε από πάνω.
Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 180οC για περίπου 30 λεπτά. Όταν κρυώσει λίγο βάζουμε ζάχαρη άχνη και την κόβουμε σε κομμάτια.
Καλή σας απόλαυση !!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου