Αρχική My world Γυναίκα Συνταγές Υγιεινή ζωή Συμβουλές Εμπνεύσεις Επικοινωνία

Κυριακή 29 Μαρτίου 2015

Cinderella και τραγούδια που μου φτιάχνουν την διάθεση

   Σήμερα δεν θα ασχοληθώ με την μαγειρική , αν και σας έχω προσεχώς έτοιμες συνταγές , αλλά με μία ταινία που μου άρεσε και ακούει στο όνομα Cinderella και κάποια τραγούδια που με ταξιδεύουν και με κάνουν να ονειροπολώ.



   Αρχικά πρέπει να πω ότι μου αρέσει το όνομα Cinderella τόσο πολύ που μέχρι και στην γάτα μου έδωσα το όνομα Cyndi. Δεν είναι μόνο το όνομα αλλά και όλο το story του παραμυθιού που μου αρέσει από μικρό παιδί , και τώρα το ξανά θυμήθηκα βλέποντας την ταινία. Χάρηκα πάρα πολύ όταν είδα αρχικά το trailer της ταινίας και ήξερα ότι πρέπει να την δω.

   Μόλις την είδα δεν μπορούσα να μην γράψω ένα άρθρο για κάτι τόσο φανταστικά όμορφο που πλέον πολύ δύσκολα βγαίνουν στις αίθουσες του σινεμά.

   Είτε είστε μικροί , είτε είστε μεγάλοι θα σας μαγέψει για άλλη μία φορά και τα μικρά μας θα πάρουν καλά διδάγματα. Μία φράση που μου αρέσει είναι '' Have courage and be kind'' ή στα ελληνικά '' να έχεις θάρρος και καλοσύνη '' - τόσο απλό αλλά και τόσο σοφό!!!

   Η ταινία μου άρεσε διότι περιγράφει ακριβώς ως έχει με δικές τις όμορφες πινελιές , είναι και αστεία , οι ηθοποιοί είναι στο ρόλο τους και πέρα από ρόλο της Σταχτοπούτα κλέβει η παράσταση η Καλή Νεράιδα που είναι πραγματικά απολαυστική.

    Μία ταινία πολύ καλό φτιαγμένη με ωραία σκηνικά , βγάζει μαγεία , καλοσύνη με μία γλυκύτητα όπως άλλωστε αρμόζει σε ένα παραμύθι όπου το καλό πάντα νικάει το κακό.

   Μου αρέσει που η Σταχτοπούτα δεν σταματάει ποτέ να ονειροπολεί , ακόμα και στα δύσκολα όπου έχει χάσει σχεδόν τα πάντα , τα όνειρά τις είναι δύναμη για εκείνη και σε αυτό ταυτίζουμε και εγώ.

   Οι φωτογραφίες που ανέβασα πιο πάνω είναι όλες από pinterest.
   Για τις μουσικές μου προτιμήσεις μάλλον είναι πρώτη φορά που γράφω. Μου αρέσουν όλων των ειδών μουσική από rock μέχρι και μπορώ να πω συμφωνίες αλλά πιο πολύ ακούω ποπ μουσική.
   Αν και μου αρέσει πάρα πολύ και με χαλαρώνει απίστευτα , όταν έχω διάφορα που με απασχολούν τότε για κάποιο λόγο η μουσική λείπει από τη ζωή μου. Όταν την βρω πάλι , τότε πραγματικά μπορώ να κάτσω και να την ακούω με τις ώρες.
   Όπως και να έχει μία καλή μουσική μου φτιάχνει τη μέρα με το παραπάνω. Πριν να ανακαλύψω ( η μάλλον να ξανά αγαπήσω ) τη εκπληκτική φωνή της Lana Del Rey έχουν περάσει μήνες ολόκληρες. Με τρελαίνει η φωνή της και αν ήμουνα άντρας άνετα θα την ερωτευόμουν , έχει μία ιδιαίτερη φωνή που με τραβάει σαν μαγνήτη και παράλληλα μου αρέσει το λουκ της που θυμίζει κάτι κινηματογραφικό από την εποχή του '60.
   Το πρώτο κομμάτι που πεθαίνω να το ακούω είναι φυσικά το ''Blue Jeans'' ( μου θυμίζει την ταινία Αν... του Χριστόφορου Παπακαλιάτη - μία από ελάχιστες ταινίες του σινεμά που επίσης μου άρεσε ).

   Το δεύτερο κομμάτι που μου αρέσει είναι ''Summertime Sadness''
   Το τρίτο στην σειρά είναι ''Born to die''
   Και το τελευταίο μέχρι στιγμής είναι ''Young and Beautiful''
   Σας εύχομαι ένα καλό υπόλοιπο της Κυριακής !!!! Να μην ξεχνάτε ποτέ να ονειρεύεστε και να κάνετε όλα εκείνα που σας αρέσουν , μερικές φορές τα προσπερνάμε , ο χρόνος περνάει και ίσως να βάζουμε λίγη μαγεία ακόμα και στην καθημερινότητα μας και να την κάνουμε λίγο πιο παραμυθένια !!!
 
 
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου