Αρχική My world Γυναίκα Συνταγές Υγιεινή ζωή Συμβουλές Εμπνεύσεις Επικοινωνία

Κυριακή 20 Μαΐου 2012

Αφράτο κέικ της Τατιάνας

 Αυτή είναι μία συνταγή από την φίλη μου Τατιάνα που μου την έδωσε στο πρόσφατο ταξίδι μου στη χώρα μου που μου άρεσε αρκετά και είπα να το βάλω και στο blog μου.Σαν υφή είναι πάρα πολύ αφράτο και νόστιμο στη γεύση αλλά και εύκολο στην εκτέλεση.Πιο αφράτο δεν γίνεται...
 Τα υλικά που γράφω είναι για τρία περίπου φόρμες του κέικ.



 Υλικά : 12αυγά
              16 κ.σ.ηλιέλαιο 
              2 κούπες του τσάι ζάχαρη
              2και 1/2 κούπες του τσάι αλεύρι κοσκινισμένο
              1 φακελάκι μπέικιν πάουντερ 
              βανίλια και ότι άλλο θέλουμε για την μυρωδιά 
              1-2 κ.σ.κακάο
              λίγο αλάτι.
 Εκτέλεση : Χωρίζουμε τα ασπράδια αυγών από τους κρόκους.Τους κρόκους τους χτυπάμε πολύ καλά και προσθέτουμε το ηλιέλαιο.Ξεχωριστά χτυπάμε τα ασπράδια αυγών σε αφρό και μετά προσθέτουμε σιγά,σιγά την ζάχαρη.Στην συνέχεια βάζουμε τους κρόκους και συνεχίζουμε το χτύπημα.Ανακατεύουμε το αλεύρι με κακάο και μπέικιν πάουντερ και το βάζουμε και αυτό στο μείγμα με τα αυγά ,σαν βροχή ,μέχρι τέλος.Μετά βάζουμε και τα μυρωδικά μας.Προθερμαίνουμε το φούρνο μας στους 180οC και βάζουμε σε φόρμες του κέικ λαδόκολλα.Μετά τοποθετούμε το μείγμα μας και το βάζουμε στο φούρνο για περίπου 45 λεπτά.Όταν ψηθεί το δοκιμάζουμε με μία οδοντογλυφίδα αν είναι ψημένη και από μέσα. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου