Αρχική My world Γυναίκα Συνταγές Υγιεινή ζωή Συμβουλές Εμπνεύσεις Επικοινωνία

Τετάρτη 11 Απριλίου 2012

Καλό Πάσχα...Καλή Ανάσταση!!!



 Η μεγαλύτερη γιορτή της ορθοδοξίας μόλις πλησιάζει!!!Μας χωρίζουν  μόλις τρεις μέρες από την Ανάσταση.
 Φέτος είμαι ιδιαίτερα χαρούμενη διότι μετά από 10 χρόνια ,επιτέλους θα γιορτάζω το Πάσχα στην πατρίδα μου ,με την οικογένεια μου με τα δικά μας έθιμα ,τα φαγητά και παλιούς καλούς φίλους.Όλα αυτά με γυρνάνε πολλά χρόνια πίσω ,κάπου εκεί στην χαρούμενη παιδική ηλικία ,χρόνια ξένοιαστα και που δεν ξαναγυρνάνε.

 Έχω τόσο πολλά να πω αλλά και λίγο χρόνο ,διότι πρέπει να κάνω και τις τελευταίες ετοιμασίες για το μεγάλο ταξίδι ,όχι τόσο σε απόσταση όσο πολύ λαχταράς για τα μέρη που μεγάλωσα.
 Σαν επίλογο στα σημερινά μου γραπτά θα ήθελα να κλείσω με λίγα λόγια που μπορούνε να μας κάνουν πιο ανθρώπους ανήμερα της γιορτής και να μην ξεχνάμε να φέρνουμε χαμόγελα στα πρόσωπα εκείνων ανθρώπων που είναι λιγότερα τυχερά από μας και έχουν ανάγκη.
 Αν δεν μπορείς να βοηθήσεις μην το καταστρέψεις...,αν δεν μπορείς να πεις καλό λόγο τότε μην καταδικάσεις...,αν δεν μπορείς να δώσεις ένα χάδι ,μία αγκαλιά τότε μην χειροδικείς...
 Καλό Πάσχα...Καλή Ανάσταση!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου